خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری اشتهارد:

اولویت حمایتی صنایع شهرستان اشتهارد در حوزه تولید مواد ضد عفونی است

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۰۷۰

رئیس دادگستری اشتهارد با حضور در شهرک صنعتی این شهرستان، گفت: امروز اولویت حمایتی صنایع و تولیدی های استان در حوزه تولید مواد ضد عفونی است و دستگاه قضایی در کنار دستگاه اجرایی شهرستان اشتهارد است.

به گزارش ایلنا، علی بستامی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی اشتهارد و چند واحد تولیدی مواد ضدعفونی از صدور دستورات برای تامین مواد اولیه و تخصیص اعتبار و سرمایه برای واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی و ضدعفونی در جران بازدیدهای متعدد از واحدهای صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت:  امروز اولویت حمایتی صنایع و تولیدی های استان در حوزه تولید مواد ضد عفونی است و دستگاه قضایی در کنار دستگاه اجرایی شهرستان است تا شاهد رفع مشکلات کنونی برای مردم باشیم و بدین منظور نیز تاکنون مشکلات زیادی از صنایعی که در این حوزه فعالیت دارند حل شده و موانع تولید آنان برطرف شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در این بازدیدها، مشکلات به صورت محسوس تر دیده میشود قطعا دستورات و تصمیمات صحیح تری نیز اتخاذ می شود.

بستامی ضمن با تقدیر از تدابیر، دستورات، حمایت و نظارت به عمل آمده توسط رئیس کل دادگستری استان البرز و دبیر شورای تحول دادگستری استان بیان کرد: اگر ورود جدی دستگاه قضایی استان البرز و شهرستان اشتهارد و آگاهسازی ها نبود تامین نیاز داروخانه ها و بازار استان البرز به صورت جدی با مشکل روبه رو می شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز