خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار:

موفقیت دولت در مقابله با کرونا حاصل تامین زیرساخت بوده است

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۶۵۶

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت:سرمایه گذاری دولت تدبیر و امید در زیرساخت های درمانی و ارتباطی امروز نتیجه داده و امروز وجود این زیرساخت ها آموزش مجازی دانش آموزان را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه بررسی وضعیت مدارس در استان اظهار داشت: نمیشود بخاطر کرونا تمام فعالیت ها فلج شود، کرونا در جامعه وجود خواهد داشت اما زندگی هم با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه تا کنون ۷۱درصد در کشور و  ۹۱ درصد جمعیت  استان غربالگری شده اند افزود: اقدام کادر درمانی در نمونه گیری از بیماران سرپایی، کار جدیدی است که شناسایی مبتلایان را بین ۴۰ تا ۵۰ نفر در روز بیشتر کرده است.

الهی تبار با بیان اینکه شیوه جدید آمارگیری مبتلایان، نتیجه بسیار موثری دارد ادامه داد: این شیوه غربالگری و جداسازی افراد مبتلا از جامعه را تسریع داده و میزان شیوع و آلودگی را بسیار کاهش خواهد داد.

الهی تبار تصریح کرد: در کل کشور تنها دو استان مجری این شیوه جدید شده اند که بخاطر میزان آلودگی کمتر و توانایی این استان ها د رکنترل شیوع بیماری بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز