خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس گیلان خبر داد:

کاهش ۶۶ درصدی مأموریت‌های اورژانس گیلان در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۱۵۶

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به کاهش ۶۶ درصدی مأموریت های اورژانس در ایام نوروز با توجه به کاهش ورود مسافر، گفت: در این مدت ۴ هزار و ۲۸۷ مورد مأموریت انجام شد.

به گزارش ایلنا از رشت،  پیمان اسدی با اشاره به اجرای طرح سلامت از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۶ فروردین امسال، اظهار کرد: اورژانس گیلان در قالب اجرای طرح نوروزی ۴ هزار و ۲۸۷ مأموریت انجام داده است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح هزار و ۹۵۶ نفر توسط فوریت‌های پزشکی در بیمارستان‌های استان بستری شدند، افزود: از مأموریت‌های انجام شده ۳ هزار و ۷۰۶ مورد غیر ترافیکی و مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده است.

اسدی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه ۵۸۱ مورد از مأموریت‌ها ترافیکی بود، گفت: از این تعداد ۳۹۵ مأموریت درون شهری و ۱۸۶ مأموریت جاده‌ای بوده است.

رئیس اورژانس گیلان به کاهش ۶۶ درصدی مأموریت‌های اورژانس اشاره و تصریح کرد: با توجه به کاهش ورود مسافر به گیلان به علت شیوع کرونا طرح سلامت نوروزی امسال کاهش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به تمهیدات لازم پیش بینی شده برای مقابله با کرونا ویروس، گفت: مرکز اورژانس گیلان با تشکیل کمیته بحران تمام پرسنل اورژانس گیلان را مجهز به تجهیزات کامل حفاظت فردی کرد تا در مأموریت‌های مشکوک به کرونا ویروس در سطح استان مجهز باشند.

 اسدی از شهروندان گرامی خواست که ترددهای خود را در شهر کاهش داده و به توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر ماندن در منازل گوش دهند تا همه با هم بتوانیم زودتر زنجیره انتقال کرونا ویروس را بشکنیم.

گفتنی است؛ اورژانس گیلان با ۶۲ پایگاه شهری و جاده‌ای خدمات خود را به شهروندان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز