خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان مطرح کرد:

انجام بیش از 2800 ماموریت توسط اورژانس گیلان طی ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۹۸۴

مدیر مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان گفت: از شروع طرح سلامت نوروزی، اورژانس گیلان موفق به انجام ۸ هزار و ۲۷۳ ماموریت شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، پیمان اسدی، مدیر مرکز اورژانس ۱۱۵ استان گیلان گفت: از شروع طرح سلامت نوروزی (۲۵ اسفند لغایت ۱۰ فروردین ماه) اورژانس گیلان موفق به انجام ۸ هزار و ۲۷۳ ماموریت شده است که از این بین تعداد یک هزار و ۸۲۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

وی با اشاره به تعداد ۲ هزار و ۸۷۴ مورد ماموریت غیر ترافیکی افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریت‌های غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده است.

مدیر مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان اظهار داشت: همچنین ۸۵۰ مورد نیز ماموریت‌های ترافیکی را شامل می‌شود که از این بین ۴۳۱ ماموریت درون شهری و ۴۰۵ ماموریت جاده‌ای بوده است.

اسدی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۱۶ نفر در این مدت به کمپ‌های سلامت مراجعه کرده و خدمات فوریت‌های پزشکی را دریافت کرده اند، گفت: اورژانس ۱۱۵ گیلان با تشکیل کمیته پایش نوروزی با هدف نظارت دقیق و کیفی بر فرآیند‌های در حال انجام در پایگاه‌های اورژانس و انجام بیش از ۲۰۰ مورد پایش از زمان شروع طرح سلامت نوروزی بر فعالیت‌های فوریت‌های پزشکی نظارت کامل انجام داده است.

وی تصریح کرد: طرح سلامت نوروزی مطابق سنوات قبل از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است و اورژانس گیلان با راه اندازی ۳۰ ایستگاه سلامت نوروزی و آماده‌باش ۶۲ پایگاه شهری و جاده‌ای خدمات خود را به مسافران نوروزی این استان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز