خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتقال خون استان اعلام کرد:

دعوت به همکاری پزشکان زن در قزوین/ اقدام شهروندان برای اهدای خون

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۷۵۹

با توجه به نیاز اداره کل انتقال خون استان قزوین از پزشکان زن متاهل به شکل نیروی طرحی دعوت به همکاری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی اکبری اظهار کرد: این فراخوان مختص به بانوان پزشک متاهل مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان می شود.

مدیرکل انتقال خون استان افزود: بر این اساس از فارغ التحصیلان پزشکی بانو و متاهل که مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که تمایل به گذراندن دوره طرح در اداره کل انتقال خون استان قزوین را دارند تقاضا می شود تا به امور اداری این دستگاه مراجعه کنند. 

اکبری در ادامه با اشاره به کاهش مراجعه افراد برای اهدای خون پس از شیوع کرونا، بیان کرد: اهدای خون در شرایط بهداشتی هیچگونه خطری در خصوص انتقال این ویروس به همراه ندارد.

وی گفت: با توجه به نیاز مبرم و مستمر برخی بیماران به خون، فرایند اهدا نیز باید به شکل مستمر در جریان باشد تا بتوان جان و سلامت بیماران نیازمند به فرآورده های خونی را حفظ کرد.

اداره کل انتقال خون قزوین به عنوان یک دستگاه دولتی در حوزه تامین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران از سال ۶۳ به فعالیت می پردازد.

اداره کل انتقال خون استان قزوین در حال حاضر دارای ۲ پایگاه خونگیری در شهرهای قزوین و تاکستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز