خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می‌دهد ؛

توزیع گسترده برنج در شیراز/توزیع برنج دانه بلند در همه فروشگاه های مواد غذایی

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۰۰۰

رئیس اتحادیه بنکداران موادغذایی شیراز از توزیع برنج دانه بلند ۱۱۲۱ هندی از نوع مرغوبترین آن با قیمت مصوب در روزهای اخیر در سطح وسیع خبر داد.

به گزارش ایلنا عبدالله رزاق منش رئیس اتحادیه بنکداران شیراز در گفت و گو با ایلنا با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و تاثیر آن بر بازار مواد غذایی اظهار داشت: در اسفندماه ۹۸ تقاضای خرید از سوی مردم با افزایش چشمگیر رو برو بود که با تدابیر وزارت صمت و تلاش بنکداران موادغذایی خوشبختانه هیچ کمبودی در بازار احساس نشد.

وی افزود: در روزهای پایانی سال وقفه کوتاه در توزیع برنج بود که با تلاش صورت گرفته در روزهای اخیررتوزیع به روال عادی برگشته و اکنون برنج دانه بلند برند معتبر با هرکیسه ده کیلویی ۸۰ هزارتومان در همه فروشگاه‌ها موادغذایی عرضه می شود.

رزاق منش با بیان اینکه مصرف سالانه برنج در کشور حدود سه میلیون و یکصد هزارتن است افزود: این در حالیست که  دومیلیون وسیصد هزارتن آن از مزارع داخلی استحصال و روانه بازار می شود و مابقی از محل واردات تامین می شود که در چند سال اخیر بیش از نیاز واردات داشته ایم.

رئیس اتحادیه بنکداران شیراز با تشریح اقدامات انجام شده در مبارزه با کرونا ادامه داد: اهم اقدامات اجرا شده عبارتند از اجرای پروتکلهای بهداشتی در واحدهای صنفی،محدود کردن ساعت فعالیت عمده فروشان و تعطیلی رسته آجیل و خشکبار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز