خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان اعلام کرد:

برقراری 83 تماس با صدای مشاور بهزیستی قزوین در مورد کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۸۸

83 تماس با خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ در اوایل سال نو برقرار شده که مربوط به استرس های ناشی از ویروس کرونا بوده است.

علیرضا وارثی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: از یکم تا هفتم فروردین ماه 196 نفر با خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ تماس گرفته اند که 83 تماس مربوط به استرس ناشی از مبتلا شدن به کرونا، بیخوابی‌های ناشی از کرونا و بی انگیزگی نسبت به عملکرد در خانواده بوده است.

مدیر کل بهزیستی استان افزود:  همچنین از یکم تا بیست و هشتم اسفند ماه سال 98 هم هزار و ۴۰۰ نفر با مشاوره تلفنی بهزیستی تماس گرفتند که ۵۰۰ تماس مربوط به کرونا بود.

وارثی ادامه داد: خط ۱۴۸۰ در همه شهرستان‌ها و روستا‌های استان قابل دسترس است که درباره مسائل مختلف، از جمله کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی و ازدواج به افراد مشاوره می‌دهد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مشاوران تلفنی ۱۴۸۰ به صورت اختصاصی به مشکلات روان‌شناختی مثل استرس و اضطراب در زمینه ویروس کرونا می‌پردازد.

این مسئول اضافه کرد: رعایت تکنیک‌های رفع استرس، افزایش اطلاعات فردی، ارتقای سواد رسانه و کنترل هیجانات فردی در این ایام از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: مشاوران و روانشناسان بهزیستی استان قزوین از ساعت ۸ تا ۲۰ آماده پاسخگویی به تلفن همشهریان هستند.

 

 

 

 کل آمار از اول اسفند ۱۵۹۶ نفر که ز ابن تعداد ۵۸۳ تماس در خصوص کرونا بوده است

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز