خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان:

واحد صنفی بندرعباس به صورت مستمر ضد عفونی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۸۲۷

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان گفت: برای مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا، گند زدایی پاساژها، مجتمع‌های تجاری، بازار بزرگ بندرعباس ، بازار و معابر عمومی همجوار واحد‌های صنفی با کمک و مشارکت سازمان آتش نشانی بندرعباس و اتحادیه های صنفی بطور مستمر انجام می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد عباسی اعلام کرد: آموزش‌های لازم به صنوف و بازاریان با هدف ارتقای آگاهی این قشر در مورد این بیماری داده شده است.

وی افزود: اماکن صنفی استان به ویژه صنوف فعال در زمینه تهیه و توزیع مواد غذایی به صورت مستمر با همکاری نهادها و دستگاه های مربوطه، توسط متصدیان واحدهای صنفی ضد عفونی و گندزدایی می شوند.

عباسی اظهار کرد: جلسات توجیهی برای کلیه روسای اتحادیه های صنفی مخصوصا صنوف مشمول ماده 13 قانون نظام صنفی شامل: میوه فروشان، نانوایان، خواروبار و لبنیات، آرایشگران و اغذیه و رستوران داران با نصب بنرهای اطلاع رسانی و آگاه سازی در خصوص مقابله و پیشگیری بیماری کرونا در سطح بازار و واحدهای صنفی انجام شده است.

وی اظهار کرد: واحدهای صنفی فعال در توزیع لوازم بهداشتی برای توزیع ماسک و مایع ضدعفونی دست با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان آمادگی خود را برا کمک به عرضه این محصولات به مصرف کندگان اعلام کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز