خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین:

ضدعفونی معابر شهری تا نابودی ویروس کرونا ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۵۴

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: عملیات شستشو و ضدعفونی اماکن عمومی و معابر شهری تا از بین کامل ویروس کرونا ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مجتبی منتظری گفت: این سازمان با مشارکت سازمان پسماند و بسیج ادارات عملیات ضدعفونی و میکروب زدایی خیابان های شهر قزوین در هفته پایانی سال را در دستور کار خود دارند.

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده با 115 نیروی انسانی، کار ضدعفونی و گندزدایی شهر قزوین و نواحی منفصل شهری انجام می شود.

منتظری ادامه داد: 4 دستگاه خودروی سبک، 2 دستگاه خودروی سنگین، 3 دستگاه خودروی تراکتور توربو، 2 دستگاه تانکر، 4 دستگاه واتر جت و 25 نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین مستقیما در این طرح حضور دارند.

این مسئول اضافه کرد: 4 دستگاه تانکر و یکدستگاه جتتکس به همراه 30 نیرو از سازمان پسماند در کنار 15 دستگاه تراکتور سم پاش و توربو و 60 نیروی انسانی از بسیج ادارات و طلاب کار مشارکت در ضدعفونی و گندزدایی شهر را برعهده دارند.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری قزوین، تا از بین رفتن ویروس کرونا پاکسازی و ضدعفونی شهر در دستور کار قرار دارد و جدول برنامه ریزی انجام شده نیز به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین با اشاره به تلاش مسئولان ملی و استانی برای جلوگیری از شیوع این ویروس، تصریح کرد: آتش نشانان شهر قزوین در کنار وظایف محوله در بخش امداد و نجات وظیفه اخلاقی خود می دانند که به دنبال ایجاد شرایطی برای کاهش میزان آسیب پذیری مردم باشند.

منتظری ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی و شهروندی گفت: شهروندان تلاش کنند تا در خانه بمانند، در مراکز عمومی تردد نکنند و اصول بهداشتی نظیر دفع پسماندهای آلوده نظیر ماسک و دستکش در مخازن و سطل های زباله شهری، خودداری از انداختن آب دهان در سطح معابرعمومی شهری و شستشوی مداوم دست با صابون و مواد شوینده را رعایت کرده و تا رسیدن به شرایط عادی، از برگزاری مراسمات جشن و عزاداری به صورت اجتماعات عمومی خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز