خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین:

معابر شهری توسط آتش نشانان قزوینی ضدعفونی شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۴۴۱

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: با تلاش آتش نشانان قزوینی، معابر و برخی خیابان های شهر ضدعفونی و پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجتبی منتظری با اعلام این خبر اظهار کرد: برای این منظور، ماشین آلات و تجهیزات ایستگاه های هشت گانه مورد استفاده قرار گرفت و این اقدام شب گذشته در خیابان های خیام، امام خمینی (ره)، مولوی و بازار بزرگ قزوین اجرا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین افزود: با توجه به سیاست ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری قزوین، تا از بین رفتن ویروس کرونا پاکسازی و ضدعفونی کردن شهر در دستور کار است.

منتظری با بیان اینکه به سبب شیوع ویروس کرونا تمام شهرستان‌ها برای ما دارای اهمیت و اولویت هستند، گفت: عملیات ضدعفونی کردن اماکن عمومی براساس برنامه ریزی، در همه شهر‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به تلاش مسئولان ملی و استانی برای جلوگیری از شیوع این ویروس، تصریح کرد: آتش نشانان شهر قزوین در کنار وظایف محوله در بخش امداد و نجات وظیفه اخلاقی خود می دانند که به دنبال ایجاد شرایطی برای کاهش میزان آسیب پذیری مردم باشند.

این مسئول با اعلام اینکه این ضد عفونی و پاکسازی با هماهنگی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی انجام شده و هیچ خطری برای سلامتی شهروندان ندارد، از مردم خواست هنگام ضدعفونی و پاکسازی از تردد در شهر خودداری کنند و خود را در معرض خطر این ویروس قرار ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز