خبرگزاری کار ایران

رئیس ساماندهی مشاغل شهری قزوین:

کلیه بازارهای هفتگی قزوین تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۸۸۹

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین از تعطیلی تمامی بازارهای هفتگی قزوین به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، وحید مقدم سلیمی گفت: این تصمیم در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و در راستای جلوگیری از احتمال ابتلای شهروندان به این ویروس و حفظ سلامت جامعه اتخاذ شده است.

رئیس ساماندهی مشاغل شهری قزوین با بیان این که یکی از راه‌های انتقال سریع ویروس کرونا تجمعات مردمی است، افزود: در این راستا، بازارهای هفتگی به دلیل ازدحام جمعیت و احتمال انتشار ویروس کرونا تا اطلاع بعدی دائر نمی‌شود.

مقدم سلیمی اظهار کرد: بازارها یکی از مکان‌های پرتردد در هر شهر محسوب می‌شوند و شهروندان برای تامین مایحتاج روزمره و ضروری و غیرضروری خود به آن مراجعه می‌کنند که در شرایط فعلی این موضوع به بحران کرونا دامن می زند.

وی ادامه داد: هم اکنون چهار روز بازار در سطح شهر در حال فعالیت است که شامل شنبه بازار، سه‌شنبه بازار ، چهارشنبه  بازار و جمعه بازار هستند.

این مسئول بیان کرد: شهروندان با رعایت نکات بهداشتی چون زدن ماسک و دستکش، برای تامین مایحتاج خود به واحدهای صنفی مراجعه کنند.

رئیس ساماندهی مشاغل شهری قزوین یاد آور شد: افراد متخلف توسط نهادهای قضایی و انتظامی اعمال قانون می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز