خبرگزاری کار ایران

شکیبا خبر اعلام کرد :

شمار مبتلا به" کرونا "در کرمانشاه به 51 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۱۹۵

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم ‌پزشکی کرمانشاه از افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان به 51 نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت بحران کرونا در کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به تایید ابتلای 51 نفر در استان به کرونا اظهار کرد: از این تعداد تاکنون شش نفر جان خود را از دست داده اند.

وی  در خصوص پراکندگی مبتلایان در سطح استان نیز اظهار کرد : از مجموع موارد ابتلای به کرونا در استان، 22 مورد در شهرستان کرمانشاه، هفت مورد در شهرستان کنگاور، شش مورد در شهرستان اسلام آبادغرب، شش مورد در شهرستان سنقر، در هریک از شهرستان هرسین، گیلانغرب، جوانرود و صحنه هر کدام دو مورد و در شهرستان های سرپل ذهاب و پاوه هر کدام یک مورد ابتلا به ثبت رسیده است.

وی عنوان کرد : از  ابتدای این بیماری تا کنون  در استان 461 نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند و از این تعداد تاکنون 366 نفر ترخیص شده و هم اکنون 90 نفر  بستری هستند.

شکیبا با اشاره به تعطیلی آرامستان ها در روزهای جمعه غریبان و جمعه آخر سال، از مردم خواست امسال از خانه برای رفتگان خود فاتحه بفرستند و از دور یاد آنها را گرامی بدارند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهروندان ضروری است،اظهار کرد : از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

شکیبا با بیان اینکه در روزهای اخیر روند و شیوع بیماری کرونا در استان کرمانشاه کُند بوده است، اظهارداشت: بدون شک در روزهای آینده شاهد اوج‌گیری بیماری کرونا در استان کرمانشاه نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز