خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کرمانشاه :

با محتکران و سودجویان برخوردهای شدید قانونی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۱۷۹

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با افراد سودجو و محتکری که درکی از شرایط فعلی ندارند، برخوردهای شدید قانونی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به شرایط حساس کشور بخاطر شیوع کرونا، اظهار کرد: به همه افراد سودجو و محتکر که درکی از این شرایط حساس ندارند هشدار می‌ دهیم اگر از رفتار ناپسند خود دست برندارند گرفتار برخوردهای شدید قانونی خواهند شد و از مردم نیز می خواهیم هر جا با این افراد روبرو شدند به ما اطلاع دهند.

توسلی زاده افزود: باتوجه به اینکه شرایط کنونی بسیاری از روابط اقتصادی و مالی را مختل کرده و کسبه و بازار دچار مشکل شده اند، بنابراین می‌طلبد بیش از هر زمان دیگری شرایط را درک کنیم و مردم رعایت حال یکدیگر را داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن قدردانی از مسئولین اجرایی  و مردم استان در بحث پیشگیری از کرونا، عنوان کرد: با توجه به اقداماتی که صورت گرفته و نیز درک مردم با فرهنگ استان که بیش از همیشه امور بهداشتی و شخصی را رعایت می‌کنند، این استان وضعیت بهتری دارد و امیدواریم این شرایط خوب همچنان ادامه داشته باشد.

وی بااشاره به ممنوع شدن حضور در اجتماعات، افزود:  از مردم می‌خواهیم در پنجشنبه آخر سال از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

 توسلی زاده با تاکید براینکه مطمئنیم مردم استان بیش از همیشه در امر پیشگیری پیش قدم خواهند بود، گفت: نیاز داریم همه ما در کنار هم باشیم تا این پدیده شوم از کشور رخت بربندد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز