خبرگزاری کار ایران

شکیبا به ایلنا خبر داد:

شمار مبتلایان بیماری کرونا در کرمانشاه به 33 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۰۸۵

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۹۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود : تاکنون آزمایش‌ کرونای ۳۳ بیمار در استان مثبت اعلام شده که سه نفر از آنان فوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه محمدابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در کرمانشاه بیان کرد : از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۳۹۴ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۳۰۰ نفر از آنان ترخیص شده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه سامانه اینترنتی غربالگری کرونا در کشور راه‌اندازی شده است، اظهار داشت : سامانه salamat.gov.ir به منظور غربالگری عمومی کرونا راه اندازی شده است و مردم می‌توانند با ورود به این سامانه و پاسخ به پرسش های موردنظر از وضعیت سلامت خود و نزدیکانشان باخبر شوند.

شکیبا با بیان اینکه در روزهای اخیر روند و شیوع بیماری کرونا در استان کرمانشاه کُند بوده است، بیان کرد: بدون شک در روزهای آینده شاهد اوج‌گیری بیماری کرونا در استان کرمانشاه نیز خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهروندان ضروری است افزود : از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز