خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی استان:

طرح بخشودگی جرائم مالیاتی در قزوین تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۰۸۷

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از تمدید طرح بخشودگی جرائم مالیاتی در قزوین تا پایان خرداد ماه سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید حوائج اظهار کرد: طرح بخشوگی جرائم مالیاتی قابل بخشش که قرار بود تا اسفندماه جاری باشد، به علت شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که برای مودیان مالیاتی پیش آمده تا پایان خردادماه سال آینده مورد تمدید قرار گرفت و سقف بخشودگی‌ها نیز برای بخش تولیدی ۹۰ و سایر مودیان مالیاتی نیز تا ۸۰ درصد تعیین شده است.

 مدیرکل امور مالیاتی استان ادامه داد: چنانچه برگ مالیات قطعی مودیان از ۱۲ بهمن ۹۸ به بعد ابلاغ شود و مودی نسبت به پرداخت مالیات و جرایم غیرقابل بخشش تا پایان خرداد ماه سال آینده اقدام کند مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم خواهد بود.

به گفته حوائج، جلسات هیات‌های حل اختلاف مالیاتی در بخش اشخاص حقیقی و حقوقی لغو و ادامه آن به سال آینده موکول و گواهینامه‌های مالیات بر ارزش افزوده که تاریخ انقضای آن پایان سال ۹۸ و یا فروردین ماه سال ۹۹ اعتبار داشته‌اند، تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده تمدید شدند.

وی با اشاره به افزایش نصاب اخذ گواهی مالیاتی موضوع تبصره یک ماده ۱۸۶، افزود: سقف تسهیلات بانکی برای اشخاص حقیقی از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی نیز این نصاب از ۳۰۰ به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و دیگر نیازی به استعلام مالیاتی نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز