خبرگزاری کار ایران

صفیه احمدی‌زاده مطرح کرد:

اقدامات خودجوش دهیاری‌ها برای اطلاع‌رسانی به شهروندان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۹۷۷

کارشناس واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: دهیاری‌های قزوین برای جلوگیری از ویروس کرونا اقدام به آموزش نکات بهداشتی به‌صورت خودجوش کرده‌اند.

صفیه احمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: یکی از گروه‌هایی که نقش موثری در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دارند، دهیاران هستند و این سفیران با ارائه پیش آگاهی‌های لازم به مردم می‌توانند در این مسیر موفق عمل کنند زیرا همکاری مردم، برگ برنده‌ای در کنترل کرونا ویروس است.

کارشناس آموزش مرکز بهداشت شهید بلندیان افزود: بر مبنای پویش خودجوش و مردمی در شهرستان قزوین،  دهیار روستای شید اصفهان با ارائه مطالب آموزشی به مردم و  راه‌اندازی پویش «نه به دست دادن» یا «آری به ماندن در خانه»، نسبت به رایگان کردن هزینه تلفن و اینترنت، اقدام کرد.

 احمدی‌زاده یکی دیگر از اقدامات مناسب صورت گرفته از سوی دهیاری‌ها ایجاد کانال آموزشی بر مبنای دستورالعمل‌های ارسالی از مرکز بهداشت بوده است که مطالب آموزشی را از طریق فضای مجازی منتشر می‌کند.

 وی عنوان کرد: ارتباط تلفنی با تک تک اعضای گروه و ارائه آموزش به آنان در کنار تعطیل کردن مراسم نماز جماعت و دیگر مراسم مذهبی از دیگر اقدامات دهیاری‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز