خبرگزاری کار ایران

بی توجهی شهروندان، قزوین را به استان‌های پیشتاز در آمار کرونا تبدیل کرد/اقدام تیم های داوطلب هلال احمر به تب سنجی شهروندان

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۹۵۸

به گفته کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا قزوین استان قزوین به دلیل عدم توجه از سوی شهروندان استان‌های پیشتاز در آمار کرونا تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،  مسئول اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان با اعلام این خبر گفت :  متاسفانه به‌رغم همه توصیه‌ها بخشی از جامعه همراهی لازم را نکردند و با توجه به اینکه در روز‌های پایانی سال قرار داریم، مدارس تعطیل و ساعت اداری به منظور پیشگیری از بیماری کاسته شده است، اما همچنان شاهد هستیم که برخی از مردم در بازار به راحتی خرید می‌کنند و در تجمعات حاضر می‌شوند که این خود زمینه شیوع بیماری کرونا را افزایش می‌دهد.

از انجا که  این بیماری به ویژه برای افراد کهنسال خطرناک است و بیشترین آمار فوتی در استان مربوط به افراد بالای ۸۰ سال است،این موضوع زنگ خطری برای بزرگتر‌های ماست که ما احترام ویژه‌ای برای آن‌ها قائل هستیم، اما با بی توجهی ممکن است زندگی آن‌ها را به خطر بیندازیم.

افرادی هم که به لحاظ جسمانی ضعیف بوده و دچار بیماری‌های مزمن و زمینه‌ای هستند هم شدیدأ در خطر ابتلا به بیماری کرونا و حتی مرگ قرار دارند بنابراین باید بیش از بقیه مراقبت کنیم که کمتر آسیب ببینند.

برای غلبه بر این بیماری مردم باید به توصیه‌های بهداشتی که به کرّات در این روز‌ها به آن اشاره می‌شود عمل کنند و به جز در مواقع ضروری از منزل خود خارج نشوند، قطعا ما می‌توانیم با مدیریت و همراهی بیشتر این ویروس را شکست دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز