خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

افتتاح اولین نمایشگاه تاریخچه مطبوعات استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۳۶۱

نخستین نمایشگاه تاریخچه مطبوعات قزوین امروز سه شنبه -22مرداد ماه- با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در نگارخانه تماشا گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این نمایشگاه  که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برپا شده، تصاویری از تاریخچه روزنامه نگاری در قزوین از ۱۱۱ سال پیش تاکنون به همت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان و با همکاری  اسناد ملی کتابخانه ها، میراث فرهنگی ، انجمن عالی قاپو در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

در این نمایشگاه همچنین اسناد ۷۰ ساله مطبوعات قزوین از دوره مشروطه تا جمهوری اسلامی و همچنین روزنامه هایی با ۴۹ سال قدمت همچون نوروز، بازپرس و رعد در معرض دید گذاشته شده است.

نایب رئیس انجمن صنفی کارگری روزنامه نگاران استان قزوین در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی و فعالیت مطبوعات استان و اعضای فعال رسانه ای قزوین در دوران قبل و بعد از انقلاب، چگونگی چاپ نشریات در گذشته و آشنایی بیشتر جوانان این عرصه با پیشکسوتان حوزه مطبوعات است.

رکسانا رضایی افزود:  پیشکسوتان عرصه رسانه گنجینه‌هایی هستند که می توان با گفت و گو با آنها و بهره گیری از تجارب شان در مسیر آگاهی بخشیدن جامعه در حوزه های مختلف موفق تر عمل کرد.

وی گفت: اینکه قشر جوان فعال در عرصه رسانه و علاقه مندان به این حوزه بدانند نشریات استان از چه سالی و با چه ویژگی ها و اهدافی انتشار یافته اند، برای آنها حتما جذاب، دیدنی و شنیدنی خواهد بود و این نمایشگاه این مهم را محقق خواهد کرد.

نمایشگاه تاریخچه مطبوعات استان قزوین  به مدت ۲ روز در نگارخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دایر و پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز