خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین:

ناوگان های حمل و نقل عمومی روزانه ضدعفونی می شوند

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۳۴۷

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین از ضدعفونی ناوگان های حمل و نقل عمومی قزوین به صورت روزانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی محمدحسینی با تشریح اقدامات در حال انجام برای مقابله با ویروس کرونا گفت: در این راستا جلسات متعدد داخلی برای هماهنگی و تسریع فعالیت‌ها در پایانه های قزوین که محل تردد مسافران است، برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری بیان کرد: ضدعفونی روزانه  محوطه، سالن‌های انتظار مسافر، خوابگاه رانندگان، اتاق مادر و کودک، شرکت های مسافربری، سرویس های بهداشتی، اتاق انجمن های صنفی، ایستگاه انتظامی و غیره ترمینال آزادگان انجام می‌شود. 

محمدحسینی ادامه داد: ضدعفونی ناوگان عمومی شامل اتوبوس‌های برونی شهری و سواری کرایه برون شهری از دیگر برنامه‌های مقابله با ویروس کرونا است که روزانه انجام می شود.

وی عنوان کرد: با توجه به تردد روزانه مسافران، ضدعفونی کامل پایانه غرب، نسیم شمال، الموت غربی، الموت شرقی و بویین زهرا شامل کل ساختمان های پایانه و محوطه آن هر دو روز یک بار انجام می شود. 

این مسئول فرهنگ سازی و ایجاد آمادگی ذهنی مردم برای مقابله با این ویروس، از جمله توصیه به روش های رعایت بهداشت فردی و عمومی، بالابردن روحیه مقاوم بودن و نترسیدن از ویروس را از دیگر اقدامات این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این راستا همکاری کامل و هماهنگی لازم با مجموعه مدیریت شهری و ستاد مبارزه با ویروس مجموعه شهرداری در حال انجام است.

 مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری گفت: حضور عوامل مرکز بهداشت شهید بلندیان و پایش تب مسافران در پایانه مسافربری از اقدامات مهم دیگری است که روزانه انجام می شود.

محمد حسینی عنوان کرد: فعالیت های مقابله با ویروس کرونا روزانه در حال انجام است و به هیچ عنوان در زمینه کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز