خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در پی درگذشت رمضانی و حجت الاسلام شفیعی

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۰۵۷

مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در پیام های جداگانه ای درگذشت محمدعلی رمضانی دستک، منتخب مردم شریف آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر و حجت الاسلام محمد رضا افتخاری(نماینده سابق فومن و شفت) را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، در پیام  مسرور آمده است:
درگذشت جناب آقای دکتر‌ محمدعلی رمضانی دستک، منتخب مردم شریف آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تالم گردید.
ایشان از جانبازان سرافراز دفاع مقدس بودند که پیشتر در مناصبی همچون فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه و مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان خدمات ماندگاری انجام داده و از جمله خدمتگزاران صدیق مردم شریف استان گیلان بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت جناب آقای دکتر‌ محمدعلی رمضانی دستک به مردم‌ بزرگوار آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر و خانواده گرامی ایشان، برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت  می‌کنم.
گفتنی است، رمضانی به دلیل بیماری آنفولانزا و صدمات شیمیایی ریه ناشی از جنگ تحمیلی اخیرا در بیمارستان بستری بوده و سرانجام سحرگاه امروز به دیدار معبود شتافت.
 
پیام مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدرضا شفیعی نماینده سابق مردم فومن و شفت درمجلس شورای اسلامی
 
مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدرضا شفیعی نماینده سابق مردم فومن و شفت درمجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
 در پیام  مسرور آمده است:
درگذشت روحانی جلیل القدر و فاضل، حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدرضا شفیعی نماینده سابق مردم فومن و شفت درمجلس شورای اسلامی موجب تاثر گردید.
این روحانی وارسته که از شاگردان آیات عظام گلپایگانی، مرعشی نجفی و فاضل لنکرانی بود در دوره های سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی نمایندگی مردم شریف فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی را عهده دار بود. او همواره با مردم زیست و برای حل مشکلات آنان از هیچ کوششی فروگذار نکرد.
اینجانب در گذشت این روحانی جلیل القدر را به مردم شریف فومن و شفت و به خاندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان، رحمت و مغفرت را برای ایشان و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت  می‌کنم.
گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدرضا شفیعی چند روز پیش به دلیل عارضه قلبی به دیار حق شتافت.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز