خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد:

تب سنجی و پالایش مسافران ورودی به آستارا

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۰۰۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: بیش از 2 هزار مسافر ورودی به آستارا در منطقه حیران این شهرستان تب سنجی شدند.

به گزارش ایلنا از آستارا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان  گفت : امدادگران جمعیت هلال احمر استان ، 2 هزار و 500 مسافر را در  ورودی گیلان در منطقه حیران آستارا تب سنجی کردند.

مهدی ولی پور افزود : از این تعداد مسافری که تب سنجی شدند ، 8 مسافر به دلیل تب بالا به صورت سرپایی درمان شده و به شهرهای خود برگردانده شدند.

وی اضافه کرد : علاوه بر آستارا ، طرح پالایش مسافران و تب سنجی در چابکسر نیز اجرا می شود و امدادگران جمعیت هلال احمر ، خطرات بیماری کرونا را به مسافران گوشزد می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : داوطلبان و نیروهای این نهاد امداد رسان برای پیشگیری از بیماری کرونا آموزش دیده اند.

مهدی ولی پور افزود : داروخانه جمعیت هلال احمر رشت  هم برای فروش و عرضه کالاهای بهداشتی مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا آمادگی لازم دارد.

وی گفت : با توجه به درخواست های متعدد مردم ، فایل صوتی آموزش آشنایی با ویروس کرونا بر روی خط تلفن ۱۱۲ قرار داده شده که با شماره گیری عدد ۳ در استان های قم ، گیلان و تهران فعال می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود : این شماره دارای خصوصیات ویژه ای است و بر اساس استانداردهای شبکه های تلفن همراه، قابلیت برقراری تماس با این شماره از طریق کلیه شبکه های تلفن همراه و ثابت وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز