خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد:

تلاش 195 مامور شرکت برق منطقه ای گیلان برای رفع خاموشی‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۸۷۴

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت : در تلاشیم تا در اسرع وقت ، برق همه مشترکان را که بر اثر بارش برف قطع شده است، وصل شود.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان ضمن عذرخواهی از همه مشترکینی که برق آنها قطع شده است، گفت: پست‌های برق لاهیجان، لنگرود، رودسر، چمخاله، املش، رحیم آباد، سیاهکل و صومعه سرا از ساعت 6 صبح امروز به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده است.

عظیم بلبل آبادی افزود : 4 خط 230 کیلوولت و یک خط 400 کیلوولت نیز به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده است که 54 اکیپ عملیاتی و اجرایی شرکت برق منطقه ای گیلان با استعداد 195 نفر نیروی انسانی به صورت شبانه روزی از ساعت اولیه بارش برف در تلاشند تا هر چه سریع تر مشکلات و چالش‌ها را حل کنند.

وی در خصوص علت قطعی برق گفت : بارش شدید برف و ایجاد پدیده گالوپینگ، برخورد خطوط فشار ضعیف با خطوط فشار قوی و برخورد درختان مجاور دکل های برق با سیم های خطوط برق موجب از مدار خارج شدن خطوط شده است که موجب قطع برق مشترکین شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان اضافه کرد : برای تسریع در خدمات دهی از استان مازندران نیز درخواست کمک شده است که با ملحق شدن اکیپ های عملیاتی استان مازندران هر چه سریع تر بر مشکلات و چالشها غلبه کنیم.

عظیم بلبل آبادی گفت : هم اکنون از حدود یک میلیون و چهار صد هزار مشترک برق ، برق حدود 90 هزار مشترک قطع می باشد که در اسرع وقت تلاش خواهیم کرد تا همه مشترکین از نعمت برق برخوردار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز