خبرگزاری کار ایران

با تلاش کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان صورت گرفت؛

اصلاح خط 63 کیلوولت رشت‌شمالی- بی‌بی‌حوریه و رشت‌شمالی- حسن‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۱۹۶

پایه 79 خط دو مداره 63 کیلوولت رشت شمالی- بی‌بی حوریه و رشت شمالی – حسن رود که در بارش برف بهمن ماه 95 یکی از لگ های آن از مسیر خود منحرف شده بود، اصلاح و مرمت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، پایه 79 خط دو مداره 63 کیلوولت رشت شمالی-بی بی حوریه و رشت شمالی – حسن رود  در منطقه روستای خواچکین بخش خمام که در بارش برف بهمن ماه 95 یکی از لگ های آن از مسیر خود منحرف شده بود و تا آستانه سقوط نیز پیش رفته بود، در اولین فرصت کاری پس از بارش برف توسط تیرآهن موقتا بهینه شد.

این پایه در سال 96 پس از هماهنگی با پیمانکار مجری انجام کار (شرکت برق آسای لوشان) و هماهنگی با واحد حقوقی جهت رفع موانع حقوقی، اصلاح اساسی و مرمت دائمی شد. با تعویض لگ های آسیب دیده ، ترمیم و تقویت فونداسیون برج از طریق بتن ریزی و آرماتوربندی و ترمیم و تعویض سیم‌های آسیب دیده تحت تاثیر از بارش برف، پایه 79 خط دو مداره 63 کیلوولت رشت شمالی-بی بی حوریه و رشت شمالی - حسن رود بهینه شد.

باتلاقی‌بودن زمین، مصادف شدن با فصل شالیکاری، وجود معارض جهت تدارکات و جاده دسترسی، وجود تقاطع و انشعابات شرکت توزیع و وجود تقاطع با جاده مواصلاتی خواچکین به پیربازار از جمله مشکلات موجود جهت اجرای این پروژه بودند.

گفتنی است که پس از سیم کشی، خط دو مداره 63 کیلوولت رشت شمالی-بی‌بی حوریه و رشت شمالی – حسن رود در روزهای آتی برقدار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز