خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار یزد:

بیکاری به رغم ایجاد اشتغال صنعتی همچنان پابرجاست

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۴۷۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با تأکید بر این که توسعه صنعت در یزد تنها برای کشور شغل ایجاد کرده گفت: مشکل بیکاری استان همچنان پابرجاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ابرکوه، محسن صادقیان با بیان اینکه در سال‌های گذشته در استان یزد بیشتر به صنعت پرداخته شده است اظهار داشت: متاسفانه این پرداختن و توجه به صنعت به ویژه فولاد و کاشی دردی از بیکاری دوا نکرده و مشکل حل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: صنعت یزد پیشرفت و برای کشور ایجاد  تولید و اشتغال کرد ولی هنوز مشکل بیکاری در استان پابرجا است و عمدتاً افراد تحصیل کرده به دنبال شغل مناسب هستند.

صادقیان ابراز کرد: تأکید ما بر این است که شهرستان ابرکوه به دلیل واقع شدن در یکی از اضلاع مثلث گردشگری یزد، شیراز، اصفهان و محور گردشگری یزد شیراز می‌تواند یکی از قطب های بزرگ گردشگری باشد. 

وی در ادامه به بیان برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان پرداخت و ابراز کرد: در استان یزد ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۵ درصد روستاها از آب شرب بهداشتی بهره‌مند هستند و ۱۰۰ درصد شهرها و روستاها از خدمات برق استفاده می‌کنند و ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۷ درصد روستاها دارای نعمت گاز هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: در حوزه زیرساخت تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان دارای راه آسفالته هستند، شبکه‌های بزرگراه در دست تکمیل است و اولین آزاد راه استان به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و زحمت مردم تکمیل شد.

معاون استاندار یزد در پایان نیز تصریح کرد: از دیدگاه دولتی در کنار تمام مشکلاتی که وجود دارد می‌توانیم سادگی و همدلی مردم ابرکوه و استان یزد را به همه کشور انتقال داده و اگرچه در حوزه اعتباری نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم، می‌توانیم با تکریم آنان، فروتنی و فرد آوردن سر تعظیم در برابر ملت، رضایتمندی آنان را جلب کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز