خبرگزاری کار ایران

اصلاح طلبان یزد در انتخابات لیست نخواهند داد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۱۲۲

شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان یزد در اطلاعیه ای اعلام کرد در انتخابات پیش رو، کاندیدی نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا در یزد،  شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان یزد عصر روز پنجشنبه، در جلسه‌ای بعد از رای گیری، تصمیم به عدم اعلام لیست انتخاباتی کرد.

این تصمیم در اطلاعیه ای به صورت رسمی اعلام شده است. در این اطلاعیه آمده است: 

ملت بزرگ ایران، مردم شریف استان یزد

 شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان یزد پس از قریب به پنج ماه رایزنی و تلاش جهت حضور پررنگ در عرصه‌ی انتخابات یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، با هدف شناسایی و معرفی کاندیداهایی دارای شاخصه‌های اصلاح‌طلبی و منطبق بر معیارهای تعیین شده توسط شورای عالی اصلاح‌طلبان کشور، فعالیت فشرده‌ای را صورت داد. لیکن در نهایت امکان معرفی کاندیدای واجد شرایط طبق شاخصه های مورد نظر در سطح استان، از طرف این شورا میسر نگردید که دلایل، تحلیل‌ها و همچنین تبعات ناشی از این تصمیمِ تحمیل شده که بعضاً در بیانیه‌ی شماره‌ی یک این شورا و بیانیه‌ی تفصیلی شورای عالی اصلاح‌طلبان کشور به آن‌ها اشاره گردیده است، برای مردم شریف استان شفاف و عیان است و لذا ضرورتی به تکرار آنها نیست.

لذا با توجه به موارد فوق و جمیع شرایط، شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان ضمن دعوت از عموم مردم جهت مشارکت در انتخابات پیش رو، اعلام می‌دارد این شورا لیست انتخاباتی ارائه ننموده و لذا از کاندیدایی حمایت نمی‌نماید.

لازم بذکر است هر یک از احزاب اصلاح‌طلب استان این امکان را خواهند داشت در صورت تشخیص خود بر اساس تصمیمات و سیاست‌های درون حزبی، با نام و عنوان حزب متبوع خود نسبت به ارائه‌ی لیست و حمایت از کاندیدای موردنظر خویش اقدام نمایند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز