خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت در بازدید از بوستان رازی:

چرا مصالح در کنار خیابان‌ها رها شده است/ همدلی و خدمت به مردم فراموش شده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۰۳۹

محمدحسن علیپور در بازدید از بوستان رازی رشت با انتقاد از عملکرد برخی پیمانکاران شهرداری اظهار داشت: متاسفانه بیش از ۱۰ روز است که مصالح در زمین مذکور قرار دارد اما هیچ اقدامی برای پیشبرد کارها در نظر گرفته نشده است.

به گزارش ایلنا از رشت،عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت بیان کرد: پیمانکاران در هوای آفتابی هیچ‌گونه خروجی ندارند امابه محض شروع باران تصمیم به کار و انجام وظیفه می‌گیرند.

علیپور خاطرنشان کرد:متاسفانه این مصالح روزها و شب ها در کنار خیابان رها شده  و گاهی از آنها دزدی هم می شود‌.
 
عضو شورای شهر رشت با تاکید بر خدمتگزاری به مردم اذعان داشت:چرا همدلی و خدمت به مردم فراموش شده است و وظایف به درستی انجام نمی گیرد.
 
وی در ادامه به مشکلات پارک مسکن مهر اشاره داشت و افزود:عدم نور مناسب در پارک مسکن مهر هم برای مردم آن منطقه معضلات فراوانی به همراه داشته که همچنان فکری به حال وضعیت آن نشده است‌.
 
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت:متاسفانه مردم این روزها از وضعیت پارک سیمرغ هم گله مند هستند چرا که این پارک از امنیت کافی برخودار نبوده و به مکانی برای افرادی تبدیل شده که آرامش را محل مورد نظر گرفته اند.
 
علیپور در پایان تصریح کرد: مردم  امروز انتظار خدمت رسانی دارند، پس باید با تلاش و همت،خدمتگزار مردم بود و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز