خبرگزاری کار ایران

قرماندار قصرقند به ایلنا خبرداد:

قطعی برق و تلفن 112 پارچه آبادی/مسدود بودن راه های ارتباطی 144 روستای قصرقند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۲۰۳

فرماندار قصر قند گفت: برق و خطوط تلفن 112 روستای این شهرستان قطع است.

رحیم بخش پاک اندیش در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت مناطق سیل زده مناطق شهرستان قصرقند گفت: از151 پارچه آبادی در حوزه این شهرستان 112 پارچه آبادی با قطعی برق و خطوط تلفن مواجهند.

پاک اندیش افزود: راه‌های ارتباطی جاده ای 144 روستا دسترسی شان با مرکز شهرستان مسدود است. مسیر نیکشهر به قصرقند نیز قطع شده بود که با کمک مردم و عوامل راهداری بازگشایی شد.

فرماندار قصرقند ادامه داد: مهم‌ترین مشکل امدادرسانی به روستاهای شهرستان قصرقند است که امیداریم به زودی امداد‌رسانی به مناطق انجام شود و راه‌های مواصلاتی نیز به زودی توسط عوامل راهداری برای امدادرسانی زمینی بازگشایی شود.

وی گفت: چهل اصل تیره برق در مناطق سیل زده این شهرستان دچار شکستگی شده‌اند که منجر به قطعی برق در این مناطق شده است. تمامی زیر ساخت‌های کشاورزی در حریم رودخانه کاجو صددر صد تخریب و کشاورزی بخش پلنک هم صدرصد تخریب شد و 70 درصد قنوات شهرستان نیز تخریب شده اند. خسارت های کلی را بعد از فروکش کردن آب برآورد و اعلام خواهیم کرد.

پاک اندیش اضافه کرد: امیدوارم امروز بتوانیم به ترتیب اولویت بسته های بالگرد که قول داده اند در استان ارسال کنند به مردم سیل زده بسته های غذایی به بخش پلنگ شهرستان قصرقند ارسال کنیم.

وی در پایان گفت: با توجه به حجم بالای بارندگی در این استان امیدواریم امدادرسانی‌ها به صورت ملی انجام شود و خسارت های زیر ساخت ها در بحث جبران زیر ساخت های جاده‌ای و کشاورزی به صورت کلان توجه شود که بتوانیم با این اعتبارات گوشه‌ای از این خسارت ها را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز