خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائمشهرخبرداد:

۱۳۱ میلیون تومان برای بهینه سازی و مرمت آسفالت راه اصلی روستا های قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۳۱

در سال ۹۳ بودجه ای ۱۳۱ میلیون تومانی به این مسیر احتصاص یافت و با توجه به ریزش و حادثه خیز بودن این راه سعی می کنیم از محل حوادثی نیز برای این راه بودجه ای اختصاص دهیم.

مهدی محمدی، در دیدار مردمی به بررسی مشکلات روستای " کرچنگ " واقع در دهستان کوهساران از توابع بخش مرکزی شهرستان قائم شهر پرداخت.

فرماندار قائمشهر در این دیدار اظهار داشت: بر اساس توافقی که با روسای ادارات صورت گرفته قرار بر این شده در هفته یک روز در مساجد روستایی و شهر با مردم ملاقات داشته و مشکلات اهالی را مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش " ایلنا " و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری قائمشهر، فرماندار قائم شهر، در خصوص اجرای طرح هادی این روستا گفت: در صورت همکاری اهالی روستا برای عقب نشینی منازل خود، با حمایت بنیاد مسکن درصدد هستیم تا طرح هادی را دراین مسیر انجام دهیم.

وی در خصوص مرمت و بازسازی آسفالت راه اصلی این روستا نیز اظهار داشت: در سال ۹۳ بودجه ای معادل ۱۳۱ میلیون تومانی به این موضوع احتصاص یافته که با توجه به حادثه خیز بودن این راه سعی می کنیم از ردیف های دیگری نیز برای این موضوع اختصاص دهیم.

محمدی در خصوص طرح تسطیح اراضی کشاورزی این روستا اظهار داشت: در ۳۰ هکتار از زمین های کشاورزی و زیر کشت برنج این روستا نقشه برداری انجام شده و باید منتظر اعتبار و تخصیص بودجه ماند.

وی افزود: این طرح در اولویت سال جاری کمیته برنامه ریزی شهرستان قرار خواهد گرفت.

در این نشست، مسائلی چون طرح هادی روستایی، مقاوم سازی ساختمانهای فرسوده، سند مالکیت واحدها، تسطیح اراضی کشاورزی و شالیزارها، خسارت وارده از برف در زمستان ۹۲ به باغات مرکبات، فرسودگی سیم های تلفن روستاٰ، ضعف ولتاژ برق، مرمت و آسفالت برخی از معابر روستایی، طرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

دهستان کرچنگ دارای ۸۰ خانوار و ۳۵۰ نفر جمعیت می باشد؛ کار اصلی اهالی این روستا، کشاورزی و دامپروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز