خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه آشنایی با گردشگری روستایی در کوهسرخ کاشمر

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۶۸۴

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشمر از برگزاری نشست صمیمی و کارگاه آشنایی با گردشگری روستایی در کوهسرخ خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشمر، رضا یوسفی امروز با اعلام این خبر افزود: این نشست که به همت انجمن میراث فرهنگی کوهسرخ با میزبانی بخشداری کوهسرخ و با حضور جمعی از فعالان گردشگری و  دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش برگزار شد.

او ادامه داد: بیش از 40 نفر در کارگاه آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری روستایی شرکت کردند.

یوسفی تصریح کرد: در این کارگاه مباحثی در خصوص اهمیت گردشگری و نقش متقابل جوامع محلی در توسعه پایدار این صنعت و ساز و کارهای اجرایی و ارائه مدلهای موفق مطالبی مطرح شد.

او با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری کوهسرخ اظهار کرد: بخش کوهسرخ که به تازگی به شهرستان ارتقا پیدا کرده از مناطقی بکر و دارای ظرفیت‌های طبیعت گردی و گردشگری روستایی است و وجود رودهای دائمی روستاهای پلکانی و سازه های طبیعی اولنگ از جمله جاذبه های طبیعی این منطقه است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشمر درباره اقدامات انجام شده برای توسعه گردشگری در کوهسرخ گفت: از ابتدای سال 1397 در 5 روستای این شهرستان اقامتگاه بومگردی احداث شده و 3 اقامتگاه بومگردی نیز در مرحله راه اندازی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز