خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز در گفت و گو با ایلنا :

عواقب پنهان‌کاری‌ها ؛ بروز پیامدهای ناگوراتر است/ حداقل‌ترین کار ممکن در اتفاق اخیر، استعفا یا عزل است

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۴۵۱

نماینده شیراز در مجلس با بیان اینکه نباید صداقت را مگر آنجا که امنیت جامعه را به خطر بیندازد، فدا کرد، گفت: ما باید با صداقت تمام، همه مسائل جامعه را برای مردم بیان کنیم و مردم را در رفتارها و گفتارهای خود شریک بدانیم.

 مسعود رضایی در گفت‌و گو با ایلنا با تأکید بر اینکه تنها در این صورت است که اعتماد عمومی مردم تقویت می‌شود، افزود: اگر خطا و حادثه‌ای نیز پیش بیاید، باید به صورت شفاف برای مردم توضیح داده شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در صورت توضیح صادقانه و شفاف خطاها، مردم نیز ما مسئولان را خواهند بخشید، افزود: اما اگر ما خطاها را کتمان کنیم، با پیامدهای ناگوارتری مواجه خواهیم شد که مهم‌ترین آن کاهش اعتماد عمومی جامعه نسبت به دولت است.

استعفا یا عزل مقصران، حداقل مرهم این زخم عمیق

مسعود رضایی در ادامه با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی تمامی ابعاد حادثه سقوط هواپیمای مسافربری را در اسرع وقت بررسی و پیگیری خواهد کرد، بیان کرد: مجلس مسببان این حادثه تلخ و همچنین وزرای مربوطه را به مجلس فرا خواهد خواند تا نسبت به عملکردشان پاسخگو باشند.

نماینده شیراز در مجلس با بیان اینکه هر مسئولی که در این حادثه سهیم بوده‌، باید مسئولیت خطای خود را بپذیرند،افزود: حداقل کاری که این مسئولان در حال حاضر می‌توانند انجام دهند، آن است که یا استعفا دهند یا برکنار شوند تا مرهمی جزئی بر زخم عمیق مردم گذاشته شود.

عضو فراکسیون امید در پایان با بیان اینکه ما باید فرهنگ عذرخواهی و شفافیت را بپذیریم و آن را در مدیریت خود به کار ببندیم، خاطرنشان کرد: در آن صورت است اگر فردی دچار خطایی شد، مردم او را خواهند بخشید.

در حادثه اخیر سقوط هواپیمایی اوکراین بر فراز آسمان تهران ، 176 نفر کشته برجای گذاشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز