خبرگزاری کار ایران

سخنگوی پارلمانی محلی قزوین خبر داد:

تغییر نام بلوار دانشگاه امام خمینی به نام سردار سلیمانی با هماهنگی مسئولان قزوین/ پای مصوبه ایستاده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۲۸۱

سخنگوی پارلمانی محلی شهر قزوین گفت: تغییر نام بلوار دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی با هماهنگی مسئولان استانی صورت گفته و با افتخار نسبت به تصویب این مصوبه در شورای شهر اقدام کرده ایم.

مهدیه سادات قافله باشی روز دوشنبه در گفت وگو با ایلنا در قزوین اظهار کرد: نامگذاری بلوار دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی با هماهنگی مسئولان استانی صورت گرفته است.

وی افزود: اقدام مذکور مصوبه شورای شهر قزوین بوده و پای این مصوبه ایستاده‌ایم چرا که با رای ۹ عضو شورای شهر به تصویب رسیده و با افتخار نسبت به تغییر نام بلوار دانشگاه امام خمینی(ره) و با هدف شناساندن ابعاد شخصیتی و بین المللی سردار اقدام کرده ایم.

سخنگوی شورای شهر قزوین ادامه داد: سردار سلیمانی واقعا مالک اشتر نظام بوده و زحمات بسیاری کشیده و به شهادت رساندن این سردار بزرگ  مصداق بارز خشونت جهانی و ترور بین المللی است.

قافله باشی اضافه کرد: مسیر میدان آزادی شهر قزوین تا ۲۲ بهمن در خیابان بازار به نام امام خمینی است و نامگذاری بلوار دانشگاه امام خمینی(ره)به نام شهید سپهبد سلیمانی اقدامی ارزشمند بوده است.

وی با اشاره به مجاهدت ها و رشادت های این سردار ایران و اسلام به لایحه شهرداری قزوین مبنی بر نامگذاری یکی از خیابانهای مهم شهر قزوین به نام این سردار بزرگ توضیح داد: سه پیشنهاد مطرح شده بود که میدان عدل، خیابان نادری حد فاصل میدان آزادی تا میدان میرعماد و بلوار نوروزیان حدفاصل میدان سرداران تا اتوبان قزوین- زنجان مطرح شد که به نظر محور نوروزیان به دلیل وجود دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، دانشجویان غیر ایرانی این دانشگاه مناسب ترین گزینه برای نامگذاری محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، برخی از اصحاب رسانه استان قزوین در واکنش به تغییر نام بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به نام شهید سپهبد سلیمانی اذعان کرده بودند که چرا نام این بلوار که مزین به نام امام خمینی (ره) است، حذف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز