خبرگزاری کار ایران

موضوع تجمیع دکل های مخابراتی در نشستی ویژه بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۶۹۹

با حضور شهردار رشت، رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان موضوع تجمیع دکل های مخابراتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر حاج محمدی در این جلسه گفت: تجمیع این دکل ها از چند بعد لازم و ضروری است اصلی ترین آن بعد سلامت اجتماعی و سلامت محیطی است.

وی ادامه داد: تعدد دکل ها همچنین می تواند در سیما، منظر و چهره شهر تاثیرگذار باشد و در نحوه خدمات دهی اپراتورهای مختلف هم تاثیر بگذارد.

 احمد رمضانپور هم در این نشست خواستار تشکیل جلسه با مدیران اپراتورهای مختلف در استان گیلان شد.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت در ادامه گفت: برای ساماندهی این دکل ها باید از امکان بهره گیری از رسانه های گروهی برای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی به جامعه و فرهنگسازی در این زمینه بیشتر بهره بگیریم.

 فرزاد توکلی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان هم قول داد که در اولین فرصت امکان برگزاری جلسه مشترک با مدیران اپراتورهای مختلف استان گیلان فراهم شود.

وی تاکید کرد: ما در این اداره کل از اجرای این طرح استقبال می کنیم.

در این نشست هانی عسکری رئیس سازمان فاوای شهرداری رشت هم حضور داشت.

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز