خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

احداثجاده کمربندی در دورود مطالبه مردم از دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۶۹۱

قائد رحمت یکی از مشکلات شهرستان دورود در بخش عمرانی را فقدان جاده کمربندی دانست و گفت: متاسفانه به دلیل نبود این کمربندی مردم تلفات زیادی می‌دهند و مشکلات جدی داریم.

قائدرحمت یکی از مشکلات شهرستان دورود در بخش عمرانی را فقدان جاده کمربندی دانست و گفت: متاسفانه به دلیل نبود این کمربندی مردم تلفات زیادی می‌دهند و مشکلات جدی داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دورود، عباس قائدرحمت در نشست بررسی مشکلات شهرستان دورود که با حضور استاندار لرستان در سالن اجتماعات فرمانداری دورود برگزار شد، با اشاره به فرودگاه کشاورزی شهرستان دورود اظهار داشت: استان لرستان به یک فرودگاه جایگزین نیاز دارد که در زمان مواجه با مشکل در نشستن هواپیماها بتوانند در یک فرودگاه اضطراری و جایگزین فرود بیاید، تا کاهش هزینه‌ها و مشکلات را به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این فرودگاه می‌تواند در زمان حوادثغیرمترقبه و پدافند غیرعامل به مجموعه استان و همچنین استان‌های همجوار کمک کند.

وی با اشاره به بازدید استاندار لرستان از فرودگاه کشاورزی سیلاخور اظهار داشت: امیدوارم همه کمک کنند، تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها به منظور بهره‌برداری و توسعه این فرودگاه بهره ببرند.

قائدرحمت یکی دیگر از مشکلات شهرستان دورود در بخش عمرانی را فقدان جاده کمربندی دانست و گفت: متاسفانه به دلیل نبود این کمربندی مردم تلفات زیادی می‌دهند و مشکلات جدی داریم، امیدواریم ایمن‌سازی راه و همچنین تکمیل چهار زیرگذر مسیرهای محورهای منتهی به شهرستان دورود در دستور کار قرار گیرد و با سرعت بیشتری پیگیری شود.

عباس قائدرحمت با اشاره به کمبودهای تجهیزات درمانی در شهرستان دورود گفت: هشدار می‌دهم که بیمارستان شهر دورود ایمن نیست و بر اثر زلزله آسیب دیده است و این موضوع را بارها به دولت محترم اعلام کرده‌ایم.

نماینده مردم دورود و ازنا با اشاره به بیمارستان نیمه‌کار ۱۶۸ تخت خوابی دورود اظهار داشت: با توجه به اینکه این طرح زیر ۸۰ درصد است، متاسفانه به آن توجهی نمی‌شود.

وی در خصوص سوانح متعدد راه‌آهن ناحیه لرستان و لزوم بازسازی این خطوط گفت: طی هفت ماه گذشته ۹ مرتبه خروج قطار را در این ناحیه داشته‌ایم، اگر یکی از سوانح قطار مسافری بود، یک فاجعه انسانی به وجود می‌آمد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق برآورد به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی خطوط ریلی ناحیه لرستان نیاز است که مدیرعامل شرکت راه‌آهن اعلام کرد، ظرف امسال و سال آینده کار بازسازی انجام می‌شود.

وی با اشاره به طرح احداثزورخانه دورود اظهار داشت: با توجه به اینکه زمین احداثاین زورخانه تامین شده است و ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است، امیدواریم هرچه سریع‌تر این پروژه انجام شود، چراکه مردم نیازمند یک زورخانه در بخش ورزش شهرستان هستند.

قائدرحمت در خصوص تکمیل مصلای شهر دورود یادآور شد: مصلای شهر دورود چند سالی است که هنوز هم به بهره‌برداری نرسیده است و با توجه به اینکه در سطح شهرستان محل مناسبی جهت تجمع مردم نداریم، لازم است، تا این پروژه هرچه سریع‌تر تکمیل و ساخته شود.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگسرای شهر دورود خاطرنشان کرد: فرهنگسرای دورود نیازمند تکمیل و تجهیز است و در این خصوص نیز مبالغی از محل ماده ۱۸۰ به این طرح اختصاص داده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز