خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع فقهی اهل سنت خراسان رضوی:

شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضایعه‌ای بزرگ بود

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۸۶۱

ریاست مجمع فقهی اهل سنت استان خراسان رضوی و مدیریت حوزه علمیه احناف خواف طی پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا ، مولوی حبیب الرحمن مطهری در این پیام که به نمایندگی از حوزه های علمیه و جامعه اهل سنت خراسان بیان شد؛ ضمن تسلیت این ضایعه دردناک، اظهار امیدواری کرد پاسخ محکمی به عاملان این جنایت داده شود.

متن پیام به شرح زیر است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» (آل عمران/169)

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیرمردانی است که در مکتب انسان‌ساز اسلام، درس عشق و ایثار را آموختند و برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود، جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

خبر شهادت سردار سپهبُد حاج قاسم سلیمانی، گرچه ضایعه‌ای بزرگ بود، اما مطمئنیم که راه شهدا با اقتدار بیشتر ادامه خواهد یافت و باعث عزت و سربلندی اسلام، و شکست و زبونی دشمنان خواهد شد.

حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و جماعات و مردم اهل سنت خراسان رضوی، این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده معظم‌شان تبریک و تسلیت عرض نموده و منتظر پاسخ قاطع رزمندگان اسلام و دولت جمهوری اسلامی ایران در مقابل این جنایت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز