خبرگزاری کار ایران

با حضور گسترده مردم صورت گرفت؛

راهپیمایی ضد استکباری مردم بردسکن در پی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۸۳۳

مردم همیشه درصحنه وولایت مدار شهرستان بردسکن در پی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پس از اقامه نمازجمعه این جنایت را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، در این مراسم که امام جمعه ، معاون عمرانی فرماندار، فرماندهان  نظامی و انتظامی،  خانواده های معظم شهدا، روحانیون ، مسئولان دستگاههای اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند ، شرکت کنندگان مسیر مصلای نمازجمعه تا میدان مرکزی بردسکن را راهپیمایی کردند. 

نمازگزاران در یک حرکت خودجوش درپی ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی فرماندهی سپاه قدس توسط مزدوران آمریکایی و اسراییلی این جنایت را محکوم و آمادگی خود را برای مبارزه با استکبار اعلام کردند.

حجت الاسلام مروجی نسب رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بردسکن در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایلنا گفت: دشمنان گرچه سردار سلیمانی را از امت اسلامی گرفتند ولی بدانند ایران اسلامی و خود سردار سلیمانی شاگردان زیادی را پرورش داده که راه او را ادامه می دهند تا جبهه مقاومت را مستحکم نگه بدارند.

وی افزود: سردار سلیمانی جبهه مقاومت را در تمام کشورهای اسلامی گسترش داد و امروز تفکر سردار سلیمانی برهمه جبهه های مقاومت کشورهای اسلامی حکم فرما است و آمریکایی ها بدانند که از این به بعد خواب راحتی نخواهند داشت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت رهبری فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری این جنایت را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز