خبرگزاری کار ایران

فردی در رونمایی از جشنواره البرز بانو گفت:

توجه به توانمندی بانوان در عرصه‌های مختلف از مهم‌ترین ارکان برنامه‌ توسعه

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۹۳

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر فرهنگ سازی و ایجاد خلاقیت و خودباوری بانوان، افزود: در البرز بالغ بر ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی را بانوان توانمند بر عهده دارند لذا جایگاه اجتماعی زنان در استان برجسته است.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی امروز در آئین رونمایی از جشنواره البرز بانو اظهار داشت: مشارکت بالای بانوان در عرصه های مختلف، بیانگر این حقیقت است که امروز بانوان علاوه بر تربیت فرزندان و مدیریت خانه در مجامع بین المللی تا میادین حضور فعال و گسترده ای دارند. 

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی و ایجاد خلاقیت‌ها و خودباوری بانوان، افزود: در البرز بالغ بر ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی را بانوان توانمند در دست دارند لذا جایگاه اجتماعی زنان در استان برجسته است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه زنان به عنوان بخش عمده جمعیت کشور نقش بسزایی در عرصه های مختلف دارند، گفت: از آنجا که زنان نقش تربیتی در پرورش افراد جامعه دارند، توجه به توانمندی آنان در عرصه‌های مختلف از مهم‌ترین ارکان برنامه‌های توسعه در جوامع مختلف محسوب می‌شود.

فردی گفت: باید برای شکوفایی توانمندی‌های بانوان و معرفی توانمندی هایشان فراهم شود و جشنواره فیلم البرز بانو می‌تواند در این امر موثر باشد.

فردی گفت: باید با فرهنگ سازی به بانوان جامعه کمک کرد تا توانمندی های خود را به عرصه ظهور برسانند.

وی نسبت به عدم حضور برخی از مدیران در این جلسه انتقاد کرد و گفت: تمامی مدیرانی که به جلسات دعوت می شوند باید شخصا حضور داشته باشند و یا قبل از جلسه، علت عدم حضور خود را اعلام کنند.

معاون استاندار با عنوان اینکه با برگزاری جلسات بدون خروجی عملیاتی و اجرایی مخالفم، گفت: باید مدیران شخصا در جلسه حاضر شوند و مدیرانی که به کارشان توجه نداشته باشند  نمره منفی می گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز