خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

مقابل صنایع آلاینده کوتاه نمی‌آییم/ اشتغالزایی بدون رعایت مسائل زیست محیطی را قبول نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۱۸۹

استاندار اصفهان با بیان اینکه مقابل صنایع آلاینده کوتاه نمی‌آئیم گفت: باتوجه به برخی‌مسائل زیست محیطی، حفظ سلامت مردم در اولویت مدیریت استان قرار دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: استقلال کشور و عدم وابستگی به بیگانه مستلزم همراهی با صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی است اما برخی از قوانین دست و پا گیر است.

وی ادامه داد: صنعتگران و تولیدکنندگان سربازان جبهه اقتصادی کشور هستند و بر همین اساس لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی با تمام قوا در جهت رونق تولید گام بردارند.

استاندار تصریح کرد: استقلال کشور و عدم وابستگی به بیگانه مستلزم همراهی با صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی است برخی از قوانین دست و پا گیر است.

وی تصریح کرد: یکشنبه های هر هفته، ملاقات هایی را با صاحبان واحدهای تولیدی به همراه معاونانم در استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی همچون مدیرکل امور مالیاتی و مدیرکل سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ترتیب داده‌ایم تا مشکلات و مسائل بخش صنعت مرتفع شده و لبخند بر لبان کسانی که اشتغالزایی می کنند، جاری شود.

وی افزود: دست هرکس که در شرایط فعلی، اشتغال ایجاد می کند را می بوسم و از او حمایت می‌کنم اما باتوجه به برخی مسائل زیست محیطی، حفظ سلامت مردم در اولویت مدیریت استان قرار دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: در مقابل واحدهای صنعتی که آلایندگی دارند کوتاه نمی آییم چرا که قوانین زیست محیطی در این ارتباط نیز وجود دارد که باید آنها را رعایت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز