خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

حل مسائل زیست محیطی، اولویت اول استان اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۵۸

زرگرپور در جریان اعزام کارگروه ویژه مجلس به اصفهان برای بررسی آلاینده‌های زیست‌محیطی، حل مسائل زیست‌محیطی اصفهان را اولین اولویت مدیریت استان برشمرد.

ایلنا: استاندار اصفهان در جریان اعزام کارگروه ویژه مجلس به اصفهان برای بررسی آلاینده‌های زیست‌محیطی، حل مسائل زیست‌محیطی اصفهان را اولین اولویت مدیریت استان برشمرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور، کارگروه ویژه مجلس متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سازمان حفاظت محیط زیست که برای بررسی آلاینده‌های زیست‌محیطی استان اصفهان و شهرستان مبارکه عازم این استان شدند را میزبانی نمود.

این هیأت به دنبال درخواست ۵۹ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مرکب از رئیس کارگروه منابع طبیعی و محیط زیست، چهارنفر از اعضای کمیسیون‌های کشاورزی، آب و منابع طبیعی و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور حقوقی و مجلس سازمان حفاظت محیط زیست به منظور بررسی علل معضلات و مشکلات زیست محیطی شهرستان مبارکه به اصفهان اعزام شدند.

استاندار اصفهان در جلسه مشترکی که با حضور هیأت اعزامی، معاون امور عمرانی استانداری و مدیران مرتبط استانی تشکیل گردید، بر اولویت حل مشکلات و مباحثزیست محیطی در استان اصفهان تأکید کرد.

زرگرپور آمادگی مجموعه مدیریت استان را برای مشارکت فعال در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی بر اساس راهکارهای عملیاتی با همکاری نمایندگان مجلس اعلام نمود.

وی وضعیت زیست محیطی استان را نگران کننده خواند و افزود: باید برای این مسئله برنامه ریزی کرده و با تزریق بودجه مناسب مسائل را حل کرد.

در ادامه جلسه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گزارش مفصلی از وضعیت محیط زیست استان و شهرستان مبارکه ارائه نمود.

در این جلسه نمایندگان اعزامی نیز ضمن تشریح علل مأموریت خود، عنوان نمودند: مباحثزیست محیطی از اهمیت ویژه‎‌ای برخوردار است.

نمایندگان از عزم جدی مجلس برای همکاری در کاهش تبعات آلودگی‌های منجر به کاهش سلامت محیط زیست و مردم سخن گفتند.

هیأت اعزامی برای بررسی می‌دانی از وضعیت محیط زیست شهرستان مبارکه عازم این شهرستان شدند.

گفتنی است در حال حاضر فعالیت نیروگاه چهلستون و تعداد زیادی از صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان مبارکه، معضلات زیست محیطی زیادی را ایجاد کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز