خبرگزاری کار ایران

رقابتهای کشوری تارتارکوراش فردا در قوچان آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۵۱۰

نایب رییس کمیته تاتار کوراش فدراسیون جودو کشور از برگزاری رقابتهای مدعیان و انتخابی تیم ملی مردان کشور به میزبانی شهرستان قوچان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، محسن سهرابی در این خصوص گفت: رقابتهای تاتارکوراش مدعیان و انتخابی تیم ملی مردان کشور از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۷ آذر ماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد قوچان آغاز می شود.

وی با اشاره به همکاری هیات جودو و اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان در برگزاری این رقابتهای کشوری، افزود: ورود تیم ها و ورزن کشی ابن رقابتها امشب برنامه ریزی شده است.

نایب رییس کمیته تاتار کوراش فدراسیون جودو کشور ادامه داد:  تیم های خراسان رضوی درقالب تیمهای دانشگاه آزاد، قوچان، فریمان، چناران، تربت حیدریه، مشهد و استانهای مازندران، گلستان، کرج، اصفهان، تهران و یزد برای شرکت در رقابتهای کشوری تاتارکوراش اعلام آمادگی کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده به منظور آشنایی داوران این رشته با آخرین قوانین داوری یک دوره استاژ و باز آموزی با حضور ۳۵ داور دعوت شده به این رقابتها نیز امشب در قوچان برگزار خواهد شد.

سهرابی بیان داشت: رقابتهای فینال و مراسم اختتامیه رقابتهای مدعیان و انتخابی تیم ملی تاتار کوراش کشور نیز ساعت ۱۶ روز پنجشنبه با حضور مسوولان استانی و شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات در 9 وزن 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، مثبت 100 و منفی 100 کیلوگرم برگزار می‌شود که در پایان  5 نفر برتر در هر وزن به اردو تیم ملی راه خواهند یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز