خبرگزاری کار ایران

عزیزی خبر داد:

کسب سه مدال کاراته کاران گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۰۹۳

مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان گفت: کاراته کاران استان گیلان در مسابقات ورودی به اردوی تیم ملی مردان بزرگسال سه مدال کسب کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، سعید عزیزی مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: در این مسابقات در تهران کاراته کاران گیلانی موفق به کسب یک مدال نقره و 2 مدال برنز در بخش مبارزه شدند. 

عزیزی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت‌ها، در وزن 67- کیلوگرم با حضور 62 کاراته کار ، حمید حسنی پور از گیلان پس از کاراته کارانی از کرمانشاه و فارس موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این مسابقات شد. 

وی ادامه داد: همچنین در وزن 75- کیلوگرم در بین 47 کاراته کا ، الیاس محمدزاده دیگر کاراته کا گیلانی موفق شد پس از کاراته کارانی از استان های مازندران و البرز روی سکوی سوم مدال برنز این مسابقات را به گردن بیاویزد . 

وی بیان کرد: در رقابت های وزن 84+ کیلوگرم نیز با حضور 41 کاراته کار از استان های مختلف ، محمدمهدی قاهری دیگر کاراته کار شایسته گیلانی توانست پس از ورزشکاری از کرمانشاه روی سکوی دوم قرار گیرد و مدال نقره این وزن را به خود اختصاص دهد.

در رقابت‌های کاراته ورودی به اردوی تیم ملی کاراته مردان بزرگسال کشور ، 310 کاراته کا از استان‌های مختلف کشور در سالن ورزشی تختی تهران با هم به رقابت پرداختند. 

در پایان نفرات برتر این دوره از مسابقات نیز به همراه ملی پوشان این رشته در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسال کشور حضور می یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز