خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بخش پیوند کلیه و قلب به زودی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۷۵۱

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با حضور نیروی‌های تخصصی و فوق تخصصی در این دانشگاه بخش پیوند کلیه و قلب به زودی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهمن روشنی در نشست مشترک با کارشناسان مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت بخش پیوند کلیه و قلب به زودی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود اظهار داشت: تاکنون پیشرفت‌های قابل قبولی در این خصوص در استان صورت گرفته و امیدواریم با برنامه‌های موجود میزان اهدای عضو در استان طی شش ماهه دوم سال ارتقاء پیدا کند.

وی افزود: اقدامات لازم جهت راه‌اندازی پیوند کبد نیز در‌حال انجام است و امیدواریم بتوانیم به زودی فرآیند پیوند کبد را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آغاز کنیم.

امید قبادی نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان هم در این نشست گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاونت درمان اقدامات قابل قبولی در راستای ارتقاء مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی انجام داده است.

وی افزود: امیدواریم با حضور حسین عبدی متخصص اورولوژی، اعمال جراحی پیوند کلیه به زودی در کرمانشاه راه‌اندازی شود.

نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان اظهار داشت: در خصوص پیوند قلب نیز متخصصین جراحی قلب از ابتدای آبان‌ماه جهت آموزش‌های فوق تخصصی پیوند در بیمارستان شهید رجایی تهران حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز