خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

کرمانشاه در انجام جراحی قلب از استان‌های نمونه کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۶۶

استان کرمانشاه در انجام جراحی قلب از استانهای نمونه کشور محسوب می‌شود.

ایلنا: استان کرمانشاه در انجام جراحی قلب از استانهای نمونه کشور محسوب می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بیشتر بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی در استان وجود دارد، اظهار داشت: کمتر موردی پیش می‌آید که مجبور به اعزام بیمار به تهران و یا استانهای دیگر شویم.
بهمن روشنی تاکید کرد: به صورت موردی بیماران تنها در موارد سوختنی‌های با درصد بالا و نیز جراحی‌های خیلی تخصصی روی راه‌های هوایی، به اصفهان و تهران اعزام می‌شود.
به گفته وی در صورت راه اندازی بیمارستان سوختگی ۵۰ تختخوابی در شهر کرمانشاه، نیازهای بیماران سوختگی در خود استان رفع خواهد شد و دیگر نیازی به اعزام بیمار نخواهد بود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: ساخت این بیمارستان در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و به دلیل نبود اعتبار، ساخت آن در حال حاضر انجام نمی‌شود.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر در زمینه انجام جراحی قلب در کشور نمونه هستیم و نیز اعمال جراحی تخصصی چشم به خوبی در استان انجام می‌شود.
روشنی همچنین انجام پیوند کلیه در استان کرمانشاه را در میان استان‌های همجوار منحصر به فرد عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون ۱۵۰۰ کلیه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه پیوند زده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز