خبرگزاری کار ایران

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۱۰ درصد جمعیت کرمانشاه به خدمات بیمارستانی نیازمندند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۴

با مراجعه به آمار درمی یابیم که تعداد ۱۰ درصد جمعیت استان کرمانشاه به خدمات بیمارستان نیازمندند.

ایلنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه رییس بیمارستان امام رضا(ع) گفت: من این بیمارستان را مرکز موفقی می‌دانم و امیدوارم سیر موفقیت‌های خود را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، علیرضا نیکبخت اظهار داشت: این مرکز باید به عنوان مرکز ریفرال مورد توجه باشد و علاوه بر نشریات حاوی مقالات فارسی به زبان انگلیسی نیز در گستره تولید علم فعالیت کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفقیت بیمارستان امام رضا را مرهون تلاش‌های همه پرسنل بیمارستان دانست و گفت: بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه باید در تراز بالا باشد.

در ادامه این مراسم، دکتر قدیری، رییس سابق این بیمارستان به تشریح پاره‌ای از فعالیت‌های بیمارستان امام رضا(ع) در مدت تصدی خود سخن گفت

وی تاکید کرد: در فعالیت اجرایی خود همواره از گروه گرایی دوری کرده‌ام و از تمامی همکاران به خاطر همراهی برای پیشبرد اهداف بیمارستان دست یاری می‌طلبم.

دیگر سخنران این مراسم، بهمن روشنی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود.

روشنی با اشاره به انجام خدمات تخصصی و فوق تخصصی گسترده و منحصر به فرد در این مرکز گفت: با مراجعه به آمار درمی یابیم که تعداد ۱۰ درصد جمعیت استان کرمانشاه به خدمات بیمارستان نیازمندند.

در پایان این مراسم از خدمات کیقباد قدیری رییس سابق این بیمارستان تقدیر و تشکر شد و علی سروش به‌جای وی منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز