خبرگزاری کار ایران

یزدانی خبر داد:

کمک دو میلیارد ریالی خانواده نیک اندیش کاشمری به حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۲۴۶

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از کمک دو میلیارد ریالی یکی از خیرین، به مجمع خیرین سلامت این شهرستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از کاشمر، محمدجواد یزدانی در این خصوص اظهار کرد: خانواده نیک‌اندیش ستوده‌منش در اقدامی خداپسندانه مبلغ دو میلیارد ریالی به یادبود پدرگرامی‌شان مرحوم کربلایی محمدجان ستوده منش و مادرگرامی‌شان مرحومه کربلایی اقدس ملکی، به مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر اهدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: بنا به درخواست این خانواده محترم و پیشنهاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر با توجه به بهسازی فضای فیزیکی جدید اورژانس بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر و نیاز مبرم به یک دستگاه هواساز جهت این بخش، با موافقت این خانواده نیک اندیش یک دستگاه هواساز به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال خریداری و در این بخش نصب شد.

وی افزود: با پیگیری این خانواده محترم، همچنین مبلغ هفتصد میلیون ریال صرف خرید دو دستگاه همودیالیز از محل هیات امنای صرفه جویی ارزی با ارز دولتی خریداری شد و به بیمارستان شهید مدرس(ره) اهدا شد.

شایان ذکراست در منطقه ترشیز شامل  شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد مردم در اقدامی خداپسندانه با حذف فرهنگ ولیمه اموات کمک های خود را به عنوان صدقه جاریه به حوزه سلامت و درمان شهرستان اهدا می کنند که کمک شایانی به حوزه گردشگری سلامت کرده و امروزه شهرستان کاشمر به مرکز سلامت جنوب و غرب خراسان تبدیل شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز