خبرگزاری کار ایران

در شهر کرج؛

نخستین عکسواره "علم را به من بسپار" برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۴۰۹

دبیر عکسواره "علم را به من بسپار" از برگزاری این مسابقه در دو بخش آزاد و موبایل با موضوع اربعین و دفاع مقدس، خبر داد..

به گزارش ایلنا، فرشته پورجعفر با اشاره به برگزاری عکسواره "علم را به من بسپار"، گفت: این عکسواره در دو بخش آزاد و موبایل با موضوع اربعین و دفاع مقدس برگزار مى شود.

به قوانین عکسواره (مسابقه عکاسی در سطح شهر کرج) اشاره کرد و افزود: شرکت در این عکسواره برای همگان آزاد است و محدودیت سنی ندارد.

این مسئول با بیان اینکه  آخرین مهلت ارسال آثار  30 مهرماه 98 است، تصریح کرد: افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه 11 لغایت 13 آبان ماه می باشد.

دبیر این جشنواره بیان کرد: هر عکاس می‌تواند حداکثر 4 فریم عکس در هر بخش به دبیرخانه عکسوارهارسال کند.

پورجعفر یادآور شد: عکس‌ها می بایست با فرمت jpeg در اندازه‌ی، ضلع کوچک حداقل 2450 پیکسل و حداکثر حجم فایل 3 مگابایت، بر روی سایت عکسواره بارگذاری شوند.

وى خاطرنشان کرد: عکس‌ها باید دارای عنوان بوده و اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکس‌برداری در هنگام بارگذاری در سایت عکسواره در قسمت توضیحات درج شوند.

 وى افزود: دریافت آثار تنها از طریق سایت عکسواره به نشانی www.karaj.ir امکان‌پذیر است و برای ارسال آثار باید در سایت عکسواره ثبت نام و طبق دستور کار درج شده در سایت عمل کنید.

وی با بیان اینکه عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ی تصویری باشند، ادامه داد: دبیرخانه‌ عکسواره از پذیرش آثار بر روی دیسک یا به هر صورتی غیر از بارگذاری در سایت عکسواره، معذور است .

به گفته دبیر جشنواره، برای تمام هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا می‌کند، گواهی شرکت در عکسواره اهدا خواهد شد و آثار برگزیده جوایز نفیس اهداء می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز