خبرگزاری کار ایران

طرح مازندران پاک اجرا شد؛

خطر جنگل های سواد کوه را تهدید می‌کند/عتراض دامداران به عدم توجه مسئولان و گردشگران

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۳۶۴

به همت انجمن توسعه پایدار آلاشت و فرمانداری شهرستان سوادکوه در استان مازندران مرحله هفتم پاکسازی محیط زیست درچند نقطه از محور پل سفید، زیرآب و آلاشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم دوستداران محیط زیست و اعضای انجمن توسعه پایدار الاشت و برخی از اعضای شورای شهر آلاشت حضور داشتند.
 
هوشنگ ولدی مدیر انجمن توسعه پایدار آلاشت در همین باره به خبرنگار ایلنا گفت: خطر جدی آلودی محیط زیست و وجود شکارچیان متعدد جنگل های منطقه سواد کوه را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان این منطقه شکار را تفریح خود می‌دانند، افزود: در درجه اول مدیران شهری ما باید آموزش ببینند و در قدم بعدی آموزش‌ها باید به شهروندان داده شود.
 
وی همچنین با اشاره به ایجاد مشکلات فراوان برای دامداران منطقه خاطر نشان کرد: بخش بزرگی از دام  استان در منطقه سواد کوه است و عدم نظارت صحیح بر وضعیت بهداشتی جنگل ها و مراتع سواد کوه مشکلات جدی برای دامداران منطقه بودجود آورده است.
 
 انجمن توسعه پایدار متشکل از شهروندان این منطقه است که برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از بین رفتن گونه های مختلف جانوری و گیاهی منطقه سواد کوه تلاش می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز