خبرگزاری کار ایران

در پی طوفان شب گذشته مطرح شد؛

حیدری‌پوری: خسارت جدی نداشتیم/ رفع آبگرفتگی‌ معابر و خیابان ها

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۹۶۵

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس گفت: خوشبختانه در طوفان شب گذشته خسارت جدی متوجه شهر و شهروندان نبوده است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا حیدری‌پوری با اشاره به وقوع طوفان شدید و بارندگی در شب گذشته (۱۲ مهرماه) در بندرعباس، اظهار کرد: مورد خاص و بحرانی در بارندگی و طوفان شب گذشته در شهر رخ نداده است.

وی با اشاره به اینکه پس از اعلام هواشناسی، به دستور شهردار نیروهای در نظر گرفته شده از تیم‌های اصلی مدیریت بحران در حالت آماده باش بودند، افزود: شکستگی تعدادی از درختان شهر و آبگرفتگی در برخی معابر تنها مواردی بود که در طوفان شب گذشته شاهد بودیم.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس ادامه داد: آبگرفتگی پس از بارندگی یک امر طبیعی است، اما با وجود اجرای طرح‌های رفع نقاط آبگیر در بندرعباس، شاهد آبگرفتگی بسیار کمتری در معابر بودیم.

حیدری‌پوری تاکید کرد: اغلب آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی شب گذشته در کمترین زمان ممکن با تلاش نیروهای شهرداری رفع شده و تلاش در این زمینه تا رفع کامل، ادامه دارد.

این مقام مسئول گفت: از شهروندان انتظار داریم، حین وقوع طوفان و بارندگی شدید از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کرده و به نکات ایمنی توجه کنند.

وی در انتها نیز عنوان کرد: چند مورد سقوط تابلوهای تبلیغاتی و راهنمایی و سقوط داربست نیز در شهر رخ داده بود که خوشبختانه با هوشیاری شهروندان خسارتی به دنبال نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز