خبرگزاری کار ایران

حسین زاده به ایلنا خبرداد:

بازگشایی گذرگاه مرزی چذابه برای تردد زائرین اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۲۰

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان از بازگشایی گذرگاه مرزی چذابه برای تردد زائرین اربعین خبرداد.

علی حسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید این خبر اظهار داشت: به دلیل ملاحظات امنیتی ناشی از برخی ناآرامی‌ها در شهر‌های عراق، از سوی مقام‌های عراقی مرز چذابه بسته شد که ساعتی پیش بازگشایی شد.

وی افزود: هم اکنون جلسه ای در مرز چزابه با حضور هیات عراقی از جمله مسئولان عماره استان میسان در خصوص تردد زائران در این مرز در حال برگزاری است.
 
حسین زاده افزود: بار دیگر در این پایانه مرزی تردد از سرگرفته شد و زائران در حرکت هستند.
 
 رئیس قرارگاه اربعین در مرز چذابه افزود: هم اکنون تعداد زیادی از زائران اربعین در پایانه مرزی چذابه در حال عبور از مرز هستند. همچنین مرز شلمچه باز است و تردد زائران بدون هیچ گونه مشکلی ادامه دارد.
 
مدیر پایانه چذابه نیز با بیان اینکه کشور عراق از ساعت 3 بامداد تا 9 صبح امروز تردد از مرز چذابه را مسدود کرد، گفت: هم اینک مرز دوباره بازگشایی شده و مشکلی در تردد زائران وجود ندارد.

وی گفت: جمعیت تردد زائران به کشور عراق در مرز چزابه نسبت به سال گذشته در همین روز 5 برابر افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز