خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

مهمترین مساله برای تولید کننده ایجاد چشم انداز برای تولید است

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۲۴

عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نگاه جزیره ای در دولت زیاد است. تولید کننده نباید دنبال وام باشد. چرا مشکلات تولید کننده به طور اتومات حل نمی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نشست فعالان اقتصادی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با حضور رضا رحمانی وزیر صمت و هیات همراه، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی استان قزوین عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در این جلسه بیان کرد: در جامعه این فرهنگ ایجاد شده که وزارت کار باید ایجاد اشتغال کند اما این وظیفه بر عهده صنعت و کشاورزی است.

وی گفت: مشکلی که وجود دارد این است که موردی در تامین اجتماعی و مالیات ورود پیدا می کنیم اما مهمترین مساله برای تولید کننده ایجاد چشم اندازی برای تولید است. نگاه جزیره ای در دولت زیاد است. تولید کننده نباید دنبال وام باشد. چرا مشکلات تولید کننده به طور اتومات حل نمی شود در حالی که تولیدکنند فقط باید دغدغه تولید داشته باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک عنوان کرد: دو مطلب در استان وجود دارد یکی بحث معادن است که اتفاقات خوبی افتاد اما کماکان هنوز مشکلاتی وجود دارد و مناسب است نقشه معادن برای مناطق مختلف در طرح آمایش تهیه شود.

وی تصریح کرد: با توجه به استفاده معادن از راه های روستایی، این امر موجب تخریب جاده ها می شود. اما باید شفافیت سازی شود که هزینه جاده سازی که از سوی معادن پرداخت می شود در کجا هزینه می شود.

زرآبادی با اشاره به درخواست کارگران کنتورسازی افزود: انعقاد قرارداد، بیمه و تعیین تکلیف مدیریت کنتورسازی از سوی کارگران کنتورسازی مطرح شده که نیاز به تصمیم گیری سریع دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز