خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده ناجا عنوان کرد:

نمایش اقتدار پلیس در اربعین حسینی/ پلیس هوشیارانه از امنیت کشور صیانت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۲۷۴

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: ماموریت اربعین و گذر بیش از سه میلیون نفر، امری بسیار دشوار است که نیروی انتظامی در این ماموریت نیز همچون سایر ماموریت ها سربلند میدان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرتیپ پاسدار محمدعلی نوری‌نژاد معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، در یادواره شهدای امنیت استان قزوین که با حضور سران کشوری، لشکری و استانی در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد با اشاره به نقش شهدای قزوین در دوران دفاع مقدس بیان کرد: با رزمندگان قزوینی آشنایی داشتم و جمعی از جوانان این استان داوطلبانه برای ایجاد امنیت در استان کردستان حضور داشتند.

وی گفت: ارتفاعات کردستان نیز شاهد رشادت شهدای بزرگ قزوین بود و مطمئنا رزمندگان این کشور در لشکر سیدالشهدا و علی ابن ابیطالب، شاهد شجاعت رزمندگان و شهدای قزوینی بودند.

معاون هماهنگ کننده ناجا اظهار کرد: ملت بزرگوار در هر زمان که ضرورت دارد از کشور دفاع کنند، وارد عمل می شوند و در روزهای ابتدای جنگ، دشمن در یک روز 1200 کیلومتر از نقطه اشنویه تا خلیج فارس را مورد تهاجم قرار داد و حتی به نزدیکی دزفول رسید و هزاران شهید، گواه این دشمنی هستند.

سردار نوری نژاد عنوان کرد: تمام مراکز زیرساختی ما در جنگ هشت ساله مورد حمله دشمن قرار گرفت اما بلافاصله دفاع از سوی ایران آغاز شد و صدو پنجاه فروند هواپیمای ایرانی مناطقی از مراکز دشمن را مورد حمله قرار داده و روحیه به فرزندان ما بازگشت.

وی افزود: فرزندان ما و مردم ما هرچه در توان داشتند آوردند و مقاومت شکل گرفت و امروز نیز هرکجا مظلومی در دنیا وجود دارد به تاسی از رزمندگان ما، از سوی انقلابیون مورد دفاع قرار می گیرند.

معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب ما را جنگ به دنیا معرفی کرد و صنعت نظامی ما از جنگ رشد کرد. امروز موشک های نقطه زن ما ابرقدرت ها را به ترس آورده و این افتخاری برای همه ملت است.

سردار نوری نژاد ادامه داد: در آفریقا تعداد معدودی شیعه وجود داشت ک با تاسی از فرهنگ انقلاب، امروز این تعداد معدود به میلیون ها شیعه رسیده که استکبار را به زانو در آورده اند.

وی اضافه کرد: اثرات و دستاوردهای جنگ باعث شد تا خودباوری در میان ملت شکوفا شده و وحدت بین جامعه مستحکم شود که همه در پرتو وحدت کلمه و حول محور ولایت فقیه به وجود آمد و هر زمان که گوش به فرمان ولی فقیه بودیم آسیب ندیدیم و به اهداف نظام رسیدیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به گستردگی مٲموریت نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: ناجا هر سال و هرماه در راه صیانت از کشور شهدایی را تقدیم انقلاب و نظام می کند. شیطنت و فتنه گری دشمن کم نشده و امروز هم دشمن برای امنیت کشور توطئه می کند و این درحالی است که خود دشمنان امنینتی در کشورشان ندارند اما پلیس مقتدر، هوشیارانه از امنیت کشور صیانت می کند.

سردار نوری نژاد یادآور شد: دشمن با قاچاق کالا و به مخاطره انداختن مشاغل، با وارد کردن اسلحه و اقلام ممنوعه مسکرات و بسیاری دسیسه های دیگر، سعی در ایجاد ناامنی در جامعه دارد و به هر طریقی می خواهد زهر خود را بریزد و وقتی بازدارندگی دفاع مقدس مانع این امر می شود از پنجره به طریق دیگر که ماهواره است وارد خانه مردم می شود.

وی ادامه داد: با هوشیاری ولی فقیه و تدابیر حکیمانه ایشان و با وجود جوانان جان برکف، وقتی که دفاع از حرم مطرح می شود، فرزندان غیور نیروی انتظامی همانند سایر ارگان ها در کنار کارکشته های قدیمی حضور می یابند طوری که ما در نیروی انتظامی هر روز با دهها هزار نفر داوطلب مواجه بودیم که خواهان حضور در حرم زینبی بودند و این امر نشانگر حضور مقتدرانه جوانان و علاقه آنان به ولایت است و  این امر موجب می شود نظام مقدس جمهوری الامی از فتنه دشمنان مصون بماند.

معاون هماهنگ کننده ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی در همه ماموریت ها موفق بوده است. ماموریت اربعین و گذر دو میلیون نفر و بنا به پیش بینی ها امسال بیش از سه میلیون نفر، امری بسیار دشوار است که نیروی انتظامی در این ماموریت نیز همچون سایر ماموریت ها سربلند میدان است.

سردار نوری نژاد عنوان کرد: عبور 128 هزار نفر با رعایت قوانین در یک شبانه روز از یک محور بدون آسیب رسیدن به کسی به برکت حضور معنوی امام حسین(ع) است و این توانمندی  و انگیزه کمک می کند تا مخلان امنیت در جامعه سرکوب شوند.

وی با اشاره به جایگاه وصیت شهدا و محتوای کلی این وصایا گفت: ولی فقیه، نماز، حجاب و دعا برای ظهور امام زمان مواردی است که در وصیت اغلب شهدا آمده است و باید به این وصایا عمل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز